Facebook oferă o varietate uriașă de audiențe pentru targetare, după cum probabil știi deja. În acest fel poți crea reclame personalizate: mai bune și mai optimizate pentru afacerea ta.
Mărește audiența existentă
Poți începe prin a crea o audiență cu datele pe care le ai deja. Asta ar putea include lista de emailuri a celor care s-au abonat la newsletterul tău, de exemplu. De asemenea, poți crea o audiență și cu cei care au vizitat site-ul tău recent.
Afișează reclame și pentru persoanele care au abandonat coșul
Știai că poți crea și o audiență cu persoanele care au vizitat website-ul tău, au adăugat în coș produse și apoi au plecat? Cu siguranță ar trebui să faci asta, pentru că rata medie de abandon al coșului depășește 60%. Destul de mult, nu-i așa?
Extra tip: nu uita să excluzi persoanele care au cumpărat de la tine. Nu vrei să le afișezi reclama și lor. Ai grijă, însă, ca pixelul tău să fie instalat corect.
Crează-ți o listă cu emailuri
Asta e ceva ce îți va aparține ție și doar ție. Website-ul și lista de emailuri de la clienții tăi sunt instrumentele de marketing care îți aparțin ție. Pagina de Facebook, contul de Instagram, contul de Google Ads…ei bine, dacă toate acestea ar dispărea mâine ce ar face afacerea ta?
Răspunsul corect: s-ar baza pe website și pe lista de emailuri strânsă de-a lungul timpului. Ei sunt oamenii care te cunosc deja, care au acceptat să facă parte din comunitatea afacerii tale. Sunt oamenii care nu mai trebuie convinși că site-ul tău este de încredere, deci este absolut necesar să începi să creezi o bază de date, dacă nu ai început deja.
Cum poți adăuga lista de emailuri pentru a crea o audiență personalizată în Facebook?
Destul de simplu, urmează acești pași:
De aici începe adevărata distracție, dar promit că este mai ușor decât pare. Dacă ai nevoie de ajutor, poți downloada și un template pus la dispoziție de către Facebook.
Ai reușit să creezi prima ta audiență personalizată? Sunt curioasă să aflu. 🙂