Dacă deții un business de tip e-commerce, cu siguranță că te-ai confruntat cu întrebarea “Eu ce story mai postez astăzi?” Sunt sigură că ești nerăbdător să afli idei noi, așa că îți prezint în continuare 10 idei de story-uri pe care le poți posta oricând:
1. Creează poll-uri pentru a încuraja interacțiunea
Aici e vorba de story-uri de tipul “This or that”, unde utilizatorii sunt încurajați să aleagă ceva favorit lor. Aceste recomandări trebuie să aibă o oarecare legătură cu domeniul tău de activitate și să fie adresate publicului țintă, dar posibilitățile sunt infinite oricum. Uite un exemplu:
2. Repostează în story-uri postările de pe profilul principal de Instagram
În ultimul timp story-urile sunt mult mai populare decât postările din feed. După ce ai postat, anunță-ți clienții de acest lucru folosind un story. Poți fie să îi rogi să interacționeze cu postarea creată, fie să nu le oferi decât un mic preview din postare, pentru a-i face curioși să intre sau poți anunța pur și simplu.
3. Arată o zi din “viața” magazinul online
Poți crea mai multe story-uri pe parcursul zilei, prin care să arăți ceea ce se întâmplă într-o zi obișnuită la sediul magazinului online. De la aprinderea aparatelor, până la împachetarea coletelor și ridicarea acestora de către curier. TikTok ne-a arătat faptul că unii oameni răspund foarte bine cu acest tip de conținut. Încearcă și tu!
4. Folosește sticker-ul Countdown pentru a crea ideea de urgență
Pentru ce poți folosi acest sticker? Pentru o ofertă care urmează să expire, pentru lansarea unui produs sau serviciu nou, pentru Black Friday, Crăciun și lista poate continua. Cronometrul este o strategie foarte bună de marketing, folosită inclusiv în paginile de produs. Clienții aflați în ultimul pas de cumpărare vor lua o decizie mult mai repede dacă sunt influențați și de timp.
5. Arată cum se împachetează o comandă cu un produs popular
Împachetarea unui produs este din nou un tip de video care atrage o parte din public. Este vorba de aceiași oameni care urmăresc vlog-uri și diverse povești din viața oamenilor care dețin magazine online.
De ce un produs popular?
Pentru că, deși vedeta video-ului este însăși împachetarea pentru expediere a produsului, ar putea exista clienți interesați să cumpere produsul vedetă al site-ului.
6. Oferă recomandări
Recomandă business-uri interesante, pe care clienții tăi le-ar aprecia. Îi vei face să urmărească și mai mult contul tău, știind că pot găsi informații folositoare pentru ei. Și aici vorbim de orice fel de informații. Uite un exemplu Markethings:
7. Arată și angajații companiei
Această recomandare face parte din categoria #BehindTheScenes, dar este puțin diferită. E important ca oamenii să știe că în spatele unui brand se află oameni, exact ca ei. Că serviciul oferit sau produsul pe care îl comandă are în spate o echipă de oameni.
Tip: dacă angajații tăi doresc să rămână anonimi, atunci fotografiază-i în timp ce lucrează, cu spatele sau dintr-o poziție în care nu se poate observa fața lor.
8. Răspunde la întrebările frecvente
Există o întrebare pe care clienții tăi ți-o adresează în mod frecvent? Sigur deja ai una în minte. Tocmai pe aceea adaug-o într-un story vesel pe care îl poți posta frecvent. Dacă există mai multe întrebări, atunci creează mai multe story-uri și ulterior un highlight sau reper cu acestea.
9. Arată și produsele pe care urmează să le lansezi
Chiar dacă e o poză vagă, din care nu poți înțelege prea multe, arată-le oamenilor că lucrezi la a crea produse noi pentru ei.
10. Organizează un concurs pentru cei care îți urmăresc story-urile
Ultima idee de pe listă este cu atât mai specială: creează concursuri pentru cei care urmăresc story-urile. Aici nu vorbim de a crea un concurs pe Instagram și a-l promova în story, ci de a crea un concurs DOAR în cadrul story-urilor. E suficient să oferi un premiu micuț, dar care să arate recunoștința față de oamenii care sunt cu adevărat aproape de afacerea ta.
Dacă vrei să te ajutăm cu crearea și publicarea story-urilor, contactează-ne. ???? Vom crea pentru tine postări social media, exact așa cum trebuie.